اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره افزایش بارش‌های رگباری

  • کد خبر: ۱۲۰۳۵۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره افزایش بارش‌های رگباری
هواشناسی خراسان رضوی درباره افزایش بارش‌های رگباری در نیمه شمالی استان هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هواشناسی خراسان رضوی در باره افزایش حجم و گستره بارش‌های رگباری از روز دوشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه در نیمه شمالی استان هشدار سطح زرد  صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است که طبق آخرین تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با توجه اینکه نیمه شمالی استان خراسان رضوی از فردا (۱۷ مرداد) بعدازظهر تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت، انتظار می‌رود ضمن افزایش ابر در این نیمه از استان شاهد وقوع بارش‌های رگباری توام با رعدوبرق در برخی از نواحی به‌ویژه ناحیه شمال غرب استان باشیم.  

با توجه به رگباری بودن بارش‌ها که همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است وقوع آبگرفتگی و سیلاب در نیمه شمال غرب استان دور از انتظار نیست. این سامانه بارشی از بعدازظهر دوشنبه آغاز و تا اواخر وقت روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.  

در این اطلاعیه توصیه شده است تا ضمن عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی همچنین خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی پیش‌بینی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->