ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

پایان داستان ایکاردی و پاریس‌سن‌ژرمن

  • کد خبر: ۱۲۰۳۱۰
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
پایان داستان ایکاردی و پاریس‌سن‌ژرمن
مهاجم آرژانتینی و پرحاشیه پاریسی ها از این تیم قطعا جدا خواهدشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سه سال بعد از انتقال مائورو ایکاردی از اینتر به پاری سن ژرمن، این بازیکن به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و احتمالا به زودی از تیمش جدا خواهد شد. این مهاجم آرژانتینی جایی در لیست کریستوف گالتیه، سرمربی جدید تیم برای بازی امشب در لیگ یک مقابل کلرمون ندارد و به دلایل شخصی از فهرست پاری سن ژرمن خط خورده است. شایعات از آرژانتین حاکی از آن است که او و همسرش واندا نارا در حال طلاق گرفتن هستند و البته این خبر توسط این زوج در شبکه‌های اجتماعی تکذیب شده است.


نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد هر روز احتمال جدایی مائوریتو از پی‌اس‌جی بیشتر می‌شود. دورتموند که به دنبال جذب جانشینی برای سباستین هالر است، اما آن‌ها برای خرید ایکاردی اقدام نکرده اند و روی اهداف دیگر متمرکز هستند. ایکاردی نقش کلیدی در ترکیب پاری سن ژرمن ایفا نخواهد کرد و جدایی این بازیکن در تابستان امسال بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

مونزا که به تازگی به سری آ صعود کرده، رویای جذب این بازیکن ۲۹ ساله را در سر می‌پروراند و مدیران مشهور این باشگاه در هفته‌های اخیر در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای جذب ایکاردی بوده اند. سمپدوریا نیز علاقمند به توافق با مائوریتو است و احتمال دارد این بازیکن بعد از یک دهه دوباره لباس تیم سابق خود را به تن کند. به هر حال و با توجه به ترافیک شدید در خط حمله باشگاه فرانسوی، ایکاردی به احتمال فراوان از جمع بازیکنان پاری سن ژرمن جدا می‌شود و بازگشت به ایتالیا محتمل‌ترین گزینه برای این بازیکن به نظر می‌رسد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->