نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

با خدمات جدید طراحی لوگو حرفه ای پونیشا بیشتر آشنا شوید!

  • کد خبر: ۱۱۹۹۷۵
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
  • ۱
با خدمات جدید طراحی لوگو حرفه ای پونیشا بیشتر آشنا شوید!
طراحی لوگوی حرفه ای برای شروع یک کسبوکار اهمیت بسیاری دارد و این روزها همه به دنبال استخدام بهترین طراحان لوگو برای طراحی لوگو شرکت خود هستند.

گزارش آگهی

لوگوها، نمادهایی کوچک هستند که برند شما را معرفی می‌کنند و نقش پررنگی در بازاریابی و تبلیغات شما دارند؛ به همین دلیل، طراحی لوگوی حرفه ای برای شروع یک کسب‌وکار اهمیت بسیاری دارد و این روزها همه به دنبال استخدام بهترین طراحان لوگو برای طراحی لوگو شرکت خود هستند. لوگوها انواع مختلفی دارند و بر اساس ماهیت کسب و کار می‌توان بهترین نوع را انتخاب کرد، قیمت طراحی لوگو نیز بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود.”

به عبارت دیگر، لوگو یک تصویر گرافیکی است که به صورت علامت، نوشته و یا ترکیبی از این دو طراحی می‌شود. طراحی لوگو، مهم‌ترین چیزی است که باید در برند سازی در نظر بگیرید. مهارت طراحی لوگو حرفه‌ای، مهارتی نیست که به راحتی کسب شود. برای اینکه یک لوگو حرفه‌ای برای برند خود طراحی کنید، باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خبر خوب این است که سرویس جدید طراحی لوگو پونیشا در تاریخ 4 مرداد رونمایی شده است. با کمک این خدمات می‌توانید با ورود به آدرس اینترنتی www.ponisha.ir، با ماهرترین طراحان لوگو در ارتباط باشید، نمونه کارهای آن‌ها را ببینید و در صورت نیاز، پروژه خود را بدون هیچ نگرانی به آن‌ها بسپارید.

با خدمات جدید طراحی لوگو حرفه ای پونیشا بیشتر آشنا شوید!

چرا به طراحی لوگو نیاز داریم؟

همانطور که قبلا گفتیم، لوگو، معرف و نمادی از هویت یک کسب و کار است. داشتن یک لوگو برای هر کسب و کار کوچک و بزرگی یک ضرورت است. لوگوی یک برند باید متناسب با اهداف و حوزه فعالیت آن برند طراحی شود. بنابراین لازم است در طراحی لوگو از افرادی متخصص کمک بگیرید تا یک لوگو حرفه‌ای و ماندگار برای برند خود طراحی کنید.

مزایای طراحی لوگو

داشتن یک لوگو حرفه‌ای برای کسب و کار شما الزامی است زیرا:

  1. به شما کمک می‌کند تا به کسب و کار خود هویت بخشید و از رقبای خود متمایز شوید.
  2. یک لوگوی خوب، در رشد کسب و کار شما و جذب مشتریان بسیار تاثیرگذار است.
  3. یک لوگوی حرفه‌ای، با القای درست اهداف شما و ایجاد حس اعتماد در مشتریان، باعث ترغیب مشتری به دریافت خدمات از برند شما می‌شود.
  4. طراحی لوگوی هوشمندانه می‌تواند مخاطبین خاص مورد نظر شما را هدف قرار دهد.
  5. داشتن یک لوگو زیبا و ماندگار باعث می‌شود مشتریان شما، به راحتی برند شما را به خاطر بسپارند و باز هم به شما سر بزنند.

همکاری با فریلنسرها؛ بهترین روش برای سفارش طراحی لوگو

با خدمات جدید طراحی لوگو حرفه ای پونیشا بیشتر آشنا شوید!

روش‌های مختلفی برای سفارش لوگو وجود دارد. یک روش می تواند سفارش طراحی لوگو به آژانس‌های طراحی لوگو باشد. آژانس‌های بسیار زیادی وجود دارند که با کمک چندین متخصص حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف مانند طراحی گرافیک، بازاریاب، برندساز و ... همکاری می‌کنند و برای طراحی لوگو شما از یک تیم کمک می‌گیرند. طراحی لوگو توسط این آژانس‌ها ممکن است تا چندین ماه هم زمان بر باشد. از طرف دیگر انجام چنین پروژه‌هایی هزینه بالایی در بردارد و شما ناچارید هزینه بسیار زیادی را برای طراحی لوگو خود پرداخت کنید.

همانطور که قبلا گفته شد، طراحی لوگو امری بسیار مهم در برندینگ است اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که ممکن است پرداخت هزینه‌های هنگفت در اوایل کار، برای کسب و کارهای کوچک عملا امکان پذیر نباشد. اما با وجود هم این‌ها بهترین روش برای سفارش لوگو چیست؟ شما می‌توانید به جای کمک گرفتن از آژانس‌های طراحی لوگو، سفارش خود را به یک فریلنسر بسپارید. همان چیزی که سرویس طراحی لوگوی پونیشا در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین فریلنسرهای طراحی لوگو در پونیشا

با خدمات جدید طراحی لوگو حرفه ای پونیشا بیشتر آشنا شوید!

با توجه به اهمیتی که طراحی لوگو دارد، بهترین روش برای سفارش طراحی لوگو، روشی است که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم شما به عنوان کارفرما این امکان را داشته باشید که نمونه کارهای افراد حرفه‌ای را ببینید، آن‌ها را مقایسه کنید و برای برون سپاری پروژه خود بهترین تصمیم را بگیرید. برای این منظور می‌توانید از وبسایت‌های فریلنسینگ مانند پونیشا کمک بگیرید.

علی محمودی، فریلنسری که 3 سال سابقه فعالیت در پونیشا را دارد، می‌گوید: «می‌توانید پروژه خود را به صورت کاملا شفاف تعریف کنید. پس از تعریف پروژه، فریلنسرهای متخصص در زمینه طراحی لوگو، پیشنهادات خود را برای شما ارسال می‌کنند. این پیشنهادات شامل هزینه و مدت زمان انجام پروژه خواهد بود. به این ترتیب شما می‌توانید پیشنهادهای دریافتی را مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.»

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه طراحی لوگو به عوامل مختلفی وابسته است. هزینه طراحی لوگو از چند هزار تومن شروع می‌شود و بسته به نوع لوگو و شرایط مختلف طراحی لوگو، تا چندین میلیون تومان متغییر است. کم هزینه‌ترین طراحی لوگو می‌تواند مربوط به وبسایت‌های طراحی لوگو باشد. در این وبسایت‌ها که به صورت آنلاین کار می‌کنند، چندین هزار قالب آماده لوگو وجود دارد که با دریافت هزینه بسیار کمی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بعد از وبسایت‌های آنلاین و تقریبا رایگان طراحی لوگو، کم‌ترین هزینه مربوط به فریلنسرهایی می‌شود که تازه کار هستند و تجربه کمی در طراحی لوگو دارند. پس از فریلنسرهای آماتور، فریلنسرهای نیمه حرفه‌ای هستند که با اقتباس از طرح‌های از پیش طراحی شده و با اعمال تغییراتی در این طرح‌ها، لوگوی شما را آماده می‌کنند. تفاوت این فریلنسرها با فریلنسرهای مبتدی در این است که این افراد، صرفا یک لوگو یا قالب آماده به شما ارائه نمی‌کنند بلکه از خلاقیت و نوآوری خود کمک می‌گیرند و تغییراتی را در لوگو ایجاد می‌کنند.

اگر فریلنسرهای نیمه حرفه‌ای نیاز شما را برآورده نمی‌کنند، می‌توانید با کمی هزینه بیشتر، از کمک فریلنسرهای حرفه‌ای و متخصص استفاده کنید. فریلنسرهای حرفه‌ای طراحی لوگو،‌ با شناخت کامل اصول طراحی لوگو و با کمک خلاقیت و تجربیات ارزنده خود، یک لوگو جذاب و منحصر به فرد برای شما طراحی می‌کنند.

اگر می‌خواهید پروژه طراحی لوگو برند خود را به فریلنسرهای متخصص بسپارید، بهتر است بدانید که وبسایت پونیشا، معتبرتیرین وبسایت فریلنسینگ در ایران است که در تاریخ ۴ مرداد ماه از خدمات جدید طراحی لوگو خود رونمایی کرده است. با کمک این خدمات می‌توانید با توجه به محدودیت بودجه‌ای که دارید، پروژه خود را برونسپاری کنید و به بهترین شکل آن را به انجام برسانید.

مزایای کار با فریلنسرهای طراحی لوگو

استخدام یک فریلنسر برای طراحی لوگو به این معنی است که شما به یک متخصص برای طراحی یک لوگو منحصر به فرد اعتماد می‌کنید. طراحی یک لوگو متمایز و متناسب با نیازهای برند شما توسط طراحان لوگو فریلنسر، انتخاب بسیار خوبی است. برای کار با فریلنسرها می‌توانید به وبسایت پونیشا که در 4 مرداد ماه امسال، از خدمات جدید طراحی لوگو خود رونمایی کرده است. این خدمات باعث شده است که تعداد زیادی طراح لوگو حرفه‌ای در پونیشا فعال باشند. بنابراین شما می‌توانید با تعداد زیادی فریلنسر طراحی لوگو حرفه‌ای در ارتباط باشید و مناسب‌ترین گزینه را برای طراحی لوگو خود انتخاب کنید.

مزیت بزرگی که کار با فریلنسرهای طراحی لوگو از طریق وبسایت پونیشا دارد، آن است که شما نیاز به اعتماد صد در صد به طرف مقابل خود ندارد. سیستم پرداخت امن آن، به نحوی طراحی شده است که هیچ کدام از طرفین، کارفرما یا فریلنسر، نیازی به اعتماد کامل به یکدیگر ندارند. همچنین روش کار سیستم به نحوی است که از ارائه پیشنهادات غیر واقعی و نامعتبر به بهترین شکل ممکن جلوگیری می‌کند. بنابراین زمان و هزینه شما به هیچ عنوان در این سیستم به هدر نخواهد رفت.

جمع بندی

بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش برای طراحی لوگو، برونسپاری پروژه و استفاده از کمک فریلنسرها است. مزیت بزرگ این روش آن است که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ اختصاص داده شده به پروژه مورد نظر،‌ از کمک متخصصان حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و مبتدی کمک بگیرید. هچنین می‌توانید نمونه کار تمام این افراد را مشاهده کنید و در صورت نیاز پروژه خود را به آن‌ها بسپارید.

اگر تصمیم گرفته‌اید طراحی لوگو زیبا و منحر به فرد خود را به متخصصان حرفه‌ای که در وبسایت پونیشا فعال هستند بسپارید، می‌توانید از طریق وبسایت و یا آدرس ایمیل ‌info@ponisha.ir با پشتیبانی پویشا در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار پونیشا کسب کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به پونیشا بلاگ، اطلاعات کامل‌تری درباره فریلنسری و دورکاری به دست آورید. پونیشا امیدوار است به بهترین سرویس دهنده خدمات طراحی لوگو در ایران تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
0
سلام ممنون از مقاله خوبتون طراحی نشانه و لوگو یکی از تخصص‌های استودیو مونس خواه هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->