پلمب یک رستوران و ۲ فست فود در محدوده هاشمیه مشهد (۱۰فروردین۱۴۰۳) انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونه تابلو برق صنعتی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

  • کد خبر: ۱۱۹۰۵۲
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
چگونه تابلو برق صنعتی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
تابلو برق، محفظه‌ای است که در آن تجهیزات الکتریکی و کنترل برق قرار دارد و وظیفه‌ی اصلی این ابزار مراقبت از قطعات داخل تابلو است و همچنین افراد را از خطر برق گرفتگی محافظت خواهد کرد. گفتنی است که این محفظه معمولاً از جنس فلز، کامپوزیت و پلی‌کربنات بوده که البته تشخیص تابلو برق اصل دارای نکته‌هایی است که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

گزارش آگهی

پر واضح است که داخل محفظه‌ی تابلوهای برق‌ شهری تجهیزات مختلفی مانند دستگیره، سوئیچ‌ها و نمایشگر وجود دارد که طبیعتاً هرکدام از این موارد باید دارای کیفیت‌های مناسبی باشند. به طورکلی تابلوهای برق به تنظیم اجزای یک سیستم برقی کمک می‌کنند و در عین حال ایمنی را نیز برای افراد مشغول به کار فراهم خواهند کرد. حال اجازه دهید در ادامه‌ی این مقاله موارد با اهمیت‌تری را درباره‌ی تابلوهای برق مخصوصاً نحوه‌ تشخیص تابلو برق اصل از بدل به شما عزیزان ارائه دهیم. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

تابلو برق صنعتی چیست

همانطور که اشاره کردیم، تابلوهای برق صنعتی، قفسه‌ای از انواع تجهیزات الکترونیکی است که به جهت جلوگیری از ایجاد شوک به انواع لوازم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع تابلوهای برق با هدف‌های کاربردی و البته زیباسازی موقعیت‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود چرا که اکثر تجهیزات الکتریکی دارای سیم و کابل فراوان هستند که طبیعتاً بهترین کار برای پوشش این موارد، بکارگیری از این نوع محفظه‌هاست.

در حال حاضر تابلوهای برق دارای انواع مختلفی هستند که از جمله می‌توان به مدل فیکس یا ثابت و همچنین مدل کشویی اشاره کرد که البته برای تشخیص تابلو برق اصل باید موارد مختلفی را در نظر داشت که با این حال قبل از هر گونه اقدام باید انواع تابلو برق از لحاظ کاربرد را نیز به طور کامل بررسی کرد که در این خصوص تابلو برق اصلی، نیمه اصلی، فرعی، صنعتی، اصلاح ضریب قدرت و همچنین تابلو برق کنترل از مهم‌ترین‌ها هستند.

کاربردهای تابلو برق صنعتی

تابلوهای برق که همانطور می‌دانید در انواع متفاوتی وجود دارند در صنایع و حوزه‌های مختلف بکارگیری می‌شوند و عمده کاربردهای این محفظه‌ی الکتریکی به شرح زیر است:

- از ایجاد شوک الکتریکی به طور کامل جلوگیری می‌کند.

- از برق گرفتگی افراد در حین اجرای کار جلوگیری می‌کند.

- از همه‌ی تجهیزات و قطعات داخل خود در برابر عوامل مختلف مانند شرایط مختلف آب و هوایی مراقبت می‌کند.

- انرژی برق را در بین تجهیزات و قطعات مختلف تولید و توزیع می‌کند.

- از نشتی جریان برق به علت وجود فیوز و قطع کننده مدار جلوگیری می‌کند.

- تأمین انرژی الکتریکی را بر عهده دارد.

- وظیفه‌ی اصلاح ضریب توان را دارد.

- توزیع مناسب توان در مدارهای مصرف کننده را بر عهده دارد.

ضمناً مجدداً یادآور می‌شویم که تشخیص تابلو برق اصل که بتواند همه‌ی این موارد را به طور کامل در نظر داشته باشد نیاز به دانش و تخصص است که در ادامه به طور خلاصه به آن خواهیم پرداخت.

چگونه تابلو برق صنعتی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مزایای استفاده از تابلو برق صنعتی

وقتی با کاربردهای تابلو برق صنعتی آشنا شده‌اید، می‌توان مزایای این نوع محفظه را نیز بررسی کرد. اگر همچنان در این خصوص سردرگم هستید، شاید بهتر است که به ادامه‌ی مقاله توجه داشته باشید چرا که قصد داریم به مهم‌ترین مزیت‌های بکارگیری از انواع تابلو برق صنعتی اشاره کنیم:

- تابلو برق را می‌توان به صورت هوشمند و از راه دور مدیریت کرد.

- تابلوهای برق مصرف انرژی حداقلی دارند که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

- این نوع تجهیزات مصرف برق را نیز به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهند.

- مدیریت ساده سیستم‌های روشنایی، سرمایشی و گرمایشی با تابلو برق امکان‌پذیر است.

- امنیت ساختمان‌ها به طرز ایده‌آلی افزایش می‌یابد.

- قابلیت خاموش و روشن کردن کنتاکتورها با تابلو برق وجود دارد.

- خطر آتش سوزی با استفاده از این تجهیزات کاهش می‌یابد.

- امکان اعلام قطعی تابلو برق از طریق تلفن همراه ممکن است.

نحوه تشخیص تابلو برق اصل

اینکه از بهترین تابلو برق در بخش‌های مختلف استفاده شود، موضوعی است که افراد را قبل از خرید به فکر وا داشته است که با بررسی شرایط موجود بتوانند از بهترین تابلو برق صنعتی استفاده کنند. حال شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که برای این منظور چه باید کرد که ما در ادامه به موارد با اهمیتی در این خصوص اشاره می‌کنیم:

- توصیه می‌کنیم حتماً از برندهای معتبر برای خرید تابلو برق استفاده کنید.

- انجام تست‌های مختلف به جهت آزمایش عملکرد تابلو برق ممکن است مفید باشد.

- یک تابلو برق مناسب و اصل به هیچ عنوان دارای قیمت پایین نیست.

- یک تابلو برق اصل از ضمانت و گارانتی قابل اطمینان برخوردار است.

بررسی قیمت تابلو برق

برای اینکه یک تابلو برق با قیمت مناسب خریداری شود، باید مراجعه به مراکز معتبر در دستور کار قرار بگیرد چرا که این موضوع تأثیر مستقیم بر قیمت عرضه این نوع تجهیزات خواهد داشت. ضمناً از دیگر عواملی که بر قیمت تابلو برق اصل موثر است، می‌توان به مواردی مانند نوع تابلو برق، اندازه‌ی آن، کیفیت تولید و از همه‌ مهم‌تر برند سازنده این محصول اشاره کرد.

به طور کلی اگر قیمت یک تابلو برق پایین‌تر از حد تصور بود، می‌توان تشخیص تابلو برق اصل از تقلبی را راحت‌تر در نظر گرفت چرا که این گونه دستگاه‌ها به دلیل اینکه بسیار حساس هستند و وظیفه‌ی مهمی دارند، معمولاً با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسند. 

چگونه تابلو برق صنعتی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

خرید تابلو برق صنعتی اصل با بهترین قیمت

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع تابلو برق داشتید، کافی است که از یک مرکز معتبر به جهت خرید انواع این نوع تجهیزات استفاده کنید که پیشنهاد ما بکارگیری از شرکت مهندسی و تجهیزات برق شکوه صنعت است. در واقع این شرکت انواع تابلوهای برق را در برندهای معتبر و با قیمت‌های بصرفه در اختیار متقاضیان قرار داده است.

گفتنی است که از مزیت‌های بکارگیری از این مرکز تخصصی تشخیص تابلو برق اصل از تقلبی است که بدون دغدغه می‌توانید از بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات تابلو برق بهره‌مند شوید. حال برای اینکه بتوانید با مدیران و مشاوران شرکت مهندسی برق شکوه صنعت به منظور تهیه نوع دلخواه تابلو برق در ارتباط باشید کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای این مقاله استفاده نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->