آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه تصویری از آلن دلون در ۸۸ سالگی + عکس موضوع سریال «بدل» علی مشهدی چیست؟ +زمان پخش فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» در تلویزیون + زمان پخش «تغییر چهره ۲» با نیکلاس کیج و جان تراولتا ساخته می‌شود واکنش سینماگران به صحبت‌های نائب رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی تهیه‌کنندگان و بازیگران بیانیه روابط عمومی نماوا درباره صحبت‌های بی‌سابقه نائب رئیس این پلتفرم ویدئو | صحبت‌های عجیب نایب‌رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی بازیگران و تهیه‌کنند‌ه‌های سینما توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر پوشش بیمه تامین اجتماعی برای ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر «صفا آقاجانی» بازیگر پیشکسوت بستری شد + علت
سرخط خبرها

مدیرعامل جدید بنیاد بین المللی امام رضا (ع) معرفی شد

  • کد خبر: ۱۱۸۰۷۷
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل جدید بنیاد بین المللی امام رضا (ع) معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با معاون حقوقی و امورمجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۱ امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و در راستای اجرای مواد ۱۴ و ۱۶ اساسنامه بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و با توجه به مصوبات هیات امناء و هیات مدیره، مرتضی سعیدی زاده به مدت ۴ سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بنیاد منصوب شد.

مرتضی سعیدی زاده، رئیس جدید بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، گفت: ما امام رضا(ع) را در گوشه‌ای از تاریخ صدر اسلام نمیدانیم بلکه از ایشان برای حل مشکلات نظام و انقلاب کمک و مدد میگیریم. باید از این گنجینه عظیم در گام دوم انقلاب بهره بگیریم.

وی اظهار داشت: جامعه ما تشنه معنویت و اخلاق است. دریای بی پایان امام رضا (ع) منبعی برای رسیدن جامعه به ساحلی امن است.

رئیس جدید بنیاد بین المللی امام رضا (ع) افزود: باید با بهره گیری از توسعه فرهنگ رضوی، این اقدام را در جهان اسلام توسعه دهیم. دیپلماسی فرهنگی و عمومی بر پایه معنویت رضوی، ماموریت بنیاد است.

سعیدی زاده، افزود: رسانه مهمترین ابزار جنگ قدرت‌ها است. رسانه امروز در مقابل ایران بسیار پیچیده است و باید خود را در بنیاد در این زمینه بروز و فعال کنیم. حرکت ما خدمت در دستگاه امامت و ولایت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->