سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار

  • کد خبر: ۱۱۵۱۳۱
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار
آمار بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در کشور، دچار افزایش نسبی شده است و در بین استان‌ها، تهران بیشترین موارد فوتی هفتگی را ثبت کرده است.

به گزارش شهرآراییوز، با افزایش آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در کشور، تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۹۱ به ۱۰۵ شهرستان افزایش و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۵۷ به ۳۴۳ شهر کاهش یافت و هیچ‌یک از شهر‌های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی نیستند.

روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار

روند صعودی بیماران بستری و سرپایی در کشور

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، موارد بستری و سرپایی در روز‌های اخیر هفته جاری، سه برابر شده است.

همچنین در هفته نخست تیرماه سال جاری، تعداد موارد بستری با روندی صعودی به ۳۱۱ نفر رسید درحالی که این آمار در هفته قبلی، ۲۴۲ نفر بوده است.

روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار

تعداد موارد فوتی کرونامثبت نیز از ۱۴ نفر در هفته آخر خرداد به ۲۰ نفر در هفته اول تیر رسیده است که روند افزایشی را نشان می‌دهد.

آمار بیماران سرپایی نیز دارای روند صعودی بوده و از ۸۶۶ نفر در هفته آخر خرداد به ۱۴۱۴ نفر در هفته اول تیر رسیده است.
روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار


روند افزایشی بستری در ۱۰ استان کشور

در هفته گذشته ۱۰ استان شاهد افزایش تعداد بیماران بستری بوده‌اند. استان‌های تهران، کرمان، خوزستان، اصفهان و هرمزگان بیشترین افزایش بستری‌ها را داشته‌اند.
روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار


۲۸ استان با فوتی صفر و یک

درهفته گذشته تعداد فوتی‌ها در ۲۰ استان کشور صفر بوده است و ۸ استان نیز تنها یک مورد فوتی کرونامثبت را گزارش کرده‌اند.
روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار

ثبت بیشترین فوتی‌های کرونایی در استان تهران

در میان استان‌ها تهران بیشترین موارد فوتی را ثبت کرده است. در هفته گذشته ۹۸ نفر از بیماران با تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری شده و ۸ نفر فوت کرده‌اند. همچنین تعداد موارد سرپایی در پایتخت از ۳۳ نفر در هفته آخر خرداد، به ۷۵ نفر در هفته اول تیر رسیده که نشانگر روند افزایشی تعداد موارد سرپایی است.

بروز بستری و فوت به ازای جمعیت در کدام استان‌ها بیشتر است؟

البته در مقایسه تعداد موارد بستری و فوتی کرونا در استان‌های کشور، باید جمعیت شهر‌ها را نیز در نظر گرفت.

روند ابتلا به کرونا در کشور صعودی شد + نقشه و نمودار

بروز بستری در صد هزار نفر جمعیت، در سه استان کرمان، هرمزگان و خراسان شمالی بیشتر از سایر استان‌هاست. همچنین در یاسوج، مرکزی و خراسان شمالی میزان مرگ و میر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت، بیش از سایر استان‌هاست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->