نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی
سرخط خبرها

سید جلال حسینی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۱۵۱۱۷
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
سید جلال حسینی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر
سیدجلال پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران و لیگ برتر از جهت تصاحب جام قهرمانی است. او ۹ بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد که ۵ بار آن در قالب گلات قهرمانی با پرسپولیس بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بالاخره موعدش رسید. حدود سه هفته درباره خداحافظی سیدجلال از دنیای فوتبال گفته می‌شد، اما بالاخره دیروز کاپیتان پرافتخار پرسپولیس تصمیم گرفت با انتشار یک پست اینستاگرامی خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری را اعلام کند. برخلاف انتظار محتوای این پست بسیار موجز و خلاصه بود. سیدجلال حتی عکس خودش را هم منتشر نکرد و با اتشار تصویری از پیراهن شماره ۴ خود به علاوه بازوبند کاپیتانی نوشت: «سپاس خدای را که پشتیبانم بود در این سال‌ها و قدردان زحمات و پشتیبانی تمام عزیزانی که در این راه دشوار در این سال‌ها همراه من بودند. ملت ایران، خانواده، همسر و همه دوستان خداحافظ، سید جلال حسینی، ۱۰/۰۴/۱۴۰۱.»

تقدیر ویژه کاپیتان فعلی از کاپیتان قبلی


با خداحافظی سیدجلال و ورودش به عرصه مربیگری حالا امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس به حساب می‌آید و شاید به همین خاطر بود که پست او درباره وداع حسینی از فوتبال احساسی‌تر و مفصل‌تر بود: «رفیقم، برادرم، بیش از دو دهه درخشش در بالاترین سطح فوتبال، از انزلی زیبا تا جام جهانی و فینال آسیا با پیراهن پرسپولیس بزرگ، همه و همه در چند سال. از عاشقان فوتبال مانا و ماندگار شد و حالا آنقدر از تو و خاطراتی که در اذهان عموم به جای گذاشتی همچون افسانه‌ای بی‌تکرار یاد می‌کنیم، که دور از ذهن است بتوانم در چند جمله خلاصه‌اش کنم. سید عزیر اینک که در رسالت جدید رخت مربیگری پرسپولیس کبیر را به تن کردی، ایمان دارم که همچون گذشته با نظم و دیسیپلین همیشگی در این عرصه هم موفق و قابل اتکا خواهی بود و با تمام وجودم برایت آرزوی توفیق و دوام موفقیت دارم.»

نقطه پایان  در عدد ۲۶۱


سیدجلال پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایران و لیگ برتر از جهت تصاحب جام قهرمانی است. او ۹ بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد که ۵ بار آن در قالب گلات قهرمانی با پرسپولیس بود. حسینی با پرسپولیس، یک قهرمانی جام حذفی و چهار قهرمانی سوپرجام را هم به دست آورد تا تعداد جام‌های کسب شده او در دوران بازی فوتبال به عدد ۱۴ برسد. سیدجلال حسینی، ۱۱۵ بازی ملی را هم در کارنامه دارد. او همچنین با پیراهن پرسپولیس در ۲۶۱ مسابقه به میدان رفت و از این جهت نام خود را بعد از اسطوره‌هایی، چون علی پروین و سیدمحمد پنجعلی در تاریخ باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

ورود به دنیای مربیگری


در حالی که روز چهارشنبه بعد از حضور کوتاه مدت سیدجلال حسینی در باشگاه پرسپولیس، این باشگاه خبری درباره ورود او به دنیای مربیگری و حضور در کادر فنی پرسپولیس اعلام نکرده بود، دیروز ضمن انتشار سوابق و رزومه این بازیکن اعلام کرد سیدجلال به عنوان مربی وارد کادر فنی این تیم شده است. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده، قرار است از این پس سید جلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد و دوران مربیگری خود را از پرافتخارترین تیم ایران، پرسپولیس، آغاز کند.

دستمزد سیدجلال مربی، نصف سیدجلال بازیکن؟


سیدجلال حسینی از این پس به عنوان مربی در کادرفنی پرسپولیس حضور خواهد داشت و به همراه کریم باقری و محمد عسگری به یحیی گل‌محمدی کمک می‌کند. او که سال گذشته بعد از ملاقات با مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس دستمزدش افزایش یافته و به ۵ میلیارد تومان رسید حالا با مبلغی کمتر باید در این تیم کار کند. در حالی که از مدت‌ها قبل در مورد آینده سیدجلال حسینی گمانه‌زنی می‌شد و حتی مدیرعامل، معاون ورزشی و سرمربی پرسپولیس، خداحافظی کاپیتان شماره چهار و پیوستن به کادرفنی را اعلام کرده بودند، حسینی دو مرتبه با رضا درویش به گفتگو نشست. گفته می‌شود دستمزد سیدجلال حسینی به عنوان مربی نصف دوران بازی او در پرسپولیس است.

کارت مربی برای سیدجلال صادر نمی‌شود


به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی یک مشکل دارد. از آنجا که سیدجلال بازیکن ملی بوده و سال‌ها در لیگ برتر سابقه بازی دارد، بر اساس قوانین به او مدرک مربیگری درجه D داده می‌شود، اما برای مدارک با درجات بالاتر، باید در کلاس‌های مربیگری شرکت کند. بدین ترتیب حسینی در مرحله اول باید در کلاس مربیگری درجه C آسیا شرکت کند و بعد از اخذ این مدرک، با توجه به قوانین باید حداقل یک سال صبر کند تا بتواند در کلاس مربیگری درجه B شرکت کند. این یعنی عملاً در فصل آینده سیدجلال حسینی نمی‌تواند به عنوان مربی کارت دریافت کند و روی نیمکت بنشیند و باشگاه باید کارتش را با یک عنوان دیگر بگیرد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->