٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: امیدواریم «رتبه‌بندی معلمان» تا ۴۸ ساعت دیگر ابلاغ شود

  • کد خبر: ۱۱۵۱۱۲
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
  • ۲
رئیس کمیسیون آموزش مجلس: امیدواریم «رتبه‌بندی معلمان» تا ۴۸ ساعت دیگر ابلاغ شود
رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رفع گره قانون رتبه‌بندی معلمان خبر داد و اظهار داشت: آیین‌نامه منطبق با نظر مجلس و آموزش‌وپرورش تدوین و جهت ابلاغ به دفتر معاونت اول رییس جمهور ارسال شده است و امیدواریم آقای مخبر ظرف ۴۸ ساعت آتی آن را ابلاغ کنند.

به گزارش شهرآرانیوز،علیرضا منادی در گفتگو با خبرنگاران افزود: با اینکه قرار بود آیین‌نامه توسط آموزش‌وپرورش تدوین شود، در کمیسیون هیات دولت خلاف آن عمل کردند و از صاحب نظران وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان قانونی ناظر در کمیسیون دعوت نکردند و در آیین‌نامه نیز با اقداماتی همچون محدودسازی مشمولین، برگزاری آزمون و ارزیابی رتبه‌بندی توسط کارشناسان خارج از آموزش و پرورش، آن را به بیراهه بردند، اما با ایستادگی مجلس و وزارت، این ایرادات رفع شد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس وضع قانون رتبه بندی معلمان را حاصل تلاش‌های بی‌وقفه مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خواند و اظهار امیدواری کرد قانون رتبه‌بندی معلمان، عامل رقابت برای ارتقاء کیفیت تدریس و ارتقاء شأن و منزلت معلمان باشد و رضایت قشر فرهیخته را که نقش اصلی را در تربیت نسل آینده دارند جلب کند.

وی اظهار کرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی ما برای اجرای این قانون بود که برای سال ۱۴۰۱ حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان آن در مجلس تصویب شد و مابقی مسایل مالی‌اش نیز پیش بینی شده است و در ادامه اجرا می‌شود.

منادی افزود: ما در برابر اقدامات ناصواب ایستادیم و گفتیم اگر آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان مغایر با خواست مجلس و مصوبه‌اش باشد در کمیسیون تطبیق آن را رد می‌کنیم و همین امر در اصلاح ایرادت نقش اساسی داشت.

وی گفت: خدمات فراموش نشدنی معلمان در ایام کرونا هیچ وقت از اذهان عموم ایرانیان زایل نخواهدشد و ما آبادی معلم را عنصر اصلی آبادی ایران میدانیم.

لایحه «نظام رتبه بندی معلمان» ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۹ پس از تدوین در وزارت آموزش و پرورش و تصویب در هیات وزیران به مجلس یازدهم تقدیم شد تا اجرای بند الف ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آغاز شده و ساز و کار قانونی برای افزایش انگیزه شغلی، کسب و ارتقای صلاحیت‌های معلمی و همچنین متناسب سازی نظام پرداخت‌ها بر اساس شایستگی‌ها و نتایج عملکرد رقابتی معلمان، فراهم شود.

بر اساس این لایحه آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحد‌های آموزشی و تربیتی که صرفاً در مشاغل مذکور در واحد‌های آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند؛ می‌توانند با افزایش شایستگی‌های خود که شامل صفات، ویژگی‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز برای توفیق در شغل یا عملکرد برتر در حیطه دانش، نگرش و مهارت هستند؛ ارتقای شغلی و درآمدی داشته باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
در این 48 ساعت چه غلطی خواهد کرد / مگر یه ابلاغ نوشتن چه قدر زمان بر است یک ابلاغ مگه از چند کلمه و جمله تشکیل یافته ؟ فوق وفوق در سه سطر یا 4 سطر و چندین جمله می خواهد و اراسل شد هم از طریث اتوماسیون می باشد تایپ هم لازم نیست . فوق وفوق 35 دقیقه با شمار ه ثبت و چای خوری عوامل تحت امر وقت می گیرد چرا 48 ساعت ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
لایحه رتبه بندی معلمان به نظر بنده باید در کتاب گینس ثبت بشه چون در هیچ مجلسی چه داخل وچه خارج کشور یک لایحه اینقدر پاسکاری نشده بود هنوز هم نامشخص است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->