آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

رقابت ۵۸ هزار داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۱ در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۸۹۷
  • ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
رقابت ۵۸ هزار داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۱ در مشهد
نماینده تام الاختیار وزارت علوم و سازمان سنجش در خراسان رضوی از شرکت بیش از ۱۱۸ هزار داوطلب در این استان خبر داد.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ سوت ماراتن نفس گیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ نواخته شد و دانش آموزان کشور برای تکیه بر صندلی دانش ورزی و دانشجویی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دکتر مجید سالاری، نماینده تام الاختیار وزارت علوم و سازمان سنجش در خراسان رضوی با اشاره به کنکور امسال به شهرآرانیوز گفت: آزمون‌های پنچگانه سراسری طی ۴ روز برگزار می‌گردد و طی آن، ۱۱۸ هزار و ۶۷۸ داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۴۳ هزار و ۹۷ داوطلب ورود به دانشگاه‌ها در گروه آموزشی علوم انسانی و ریاضی و فنی، روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در ۳۳ حوزه امتحانی و ۲۶ شهرستان استان خراسان رضوی رقابت کردند که از این تعداد، ۳۱ هزار و ۸۹۳ نفر شرکت کننده آزمون گروه علوم انسانی هستند که ۱۸ هزار و ۳۵۱ نفر آنان داوطلب زن و ۱۳ هزار و ۵۴۲ نفر مرد هستند. همچنین، در آزمون گروه آموزشی ریاضی و فنی استان نیز ۱۱ هزار و ۲۰۴ شرکت کننده حضور دارند که سه هزار و ۹۲۷ نفر آنان زن و هفت هزار و ۲۷۷ نفر مرد هستند.

سالاری افزود: تقریبا ۵۰ درصد از کل ظرفیت داوطلبین کنکور امسال در حوزه امتحانی مشهد هستند که عددی معادل ۵۸ هزار نفر می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به فروکش کردن کرونا، پروتکل‌های سال‌های گذشته برداشته شد؛ فاصله صندلی‌ها یک متر و استفاده از ماسک نیز اجباری نخواد بود.

استاد گروه مهندسی صنایع در پاسخ به احتمال تقلب برخی داوطلبین تصریح کرد: خوشبختانه با حضور موثر انتظامات و حفاظت آزمون که افرادی با تجربه هستند، مشکلی در روند برگزاری آزمون نداشته ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->